суббота, 17 января 2015 г.

Твори-мініатюри «Моя родина»

Терещенко Ілля « Моя родина- невелика. В ній 4 чоловіка: батько Коля, матуся Віка, брат Діма та я. Батько працює на шахті, а мама сидить вдома. У нас дуже дружна та весела родина.»


Притула Настя « Моя родина- маленька, але дуже дружна, в ній люблять та поважають один одного. Моя родина- це шість чоловік: матуся, батько, сестра, бабуся, дідусь та я. Але бабуся та дідусь живуть не з нами. Ми їздимо до них у гості.
   Моя мамуся- це красива, терпляча та розумна людина. Матуся завжди хвилюється за мене: за мої невдачі у школі, за те, що у мене іноді не виходить.Тепер я хочу розповісти про свого батька. Він у мене дуже хороший, ніколи не сердиться та не кричить».


Чертов Коля «У мене в родині 5 чоловік. Я, мама, папа, брат Андрій, сестра Катя. Маму звуть Ірина, а батька- Саша. Тато працює на шахті, а матуся виховує мою маленьку сестричку Катрусю. Я навчаюсь у 5 класі. По понеділках, середах та п'ятницях я ходжу до футбольного клубу. Ось така у мене родина».

Комментариев нет:

Отправить комментарий