вторник, 5 июня 2012 г.

Основні напрямки виховання на 2011-2012 навчальний рік


Основні напрямки виховання на 2011-2012 навчальний рік
1.                Патріотичне виховання - формування патріотичних почуттів означає вироблення
високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу
в ім'я процвітання української держави.

2.                Правове виховання – формування правової культури, прищеплення поваги до прав
І свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів (Герба, Прапора і
Гімну), знання й дотримання у поведінці Законів України, активна протидія особам
та установам, що порушують закони, завдають збитків державі, зазіхають на тери-
торіальну цілісність і незалежність України.

3.                Моральне виховання – прищеплення й розвиток моральних почуттів, переконань
І потреби поводити себе згідно з моральними нормами, що діють в суспільстві. На-
слідування кращих моральних зразків своєї родини, українського народу, загально-
людських оральних цінностей.

4.                Естетичне виховання – виховувати у молоді естетичні погляди, смаки, які грунту-
ються на народній естетиці та на кращих надбаннях цивілізації.

5.                Національне виховання – передбачає вироблення умінь власноручно примножува-
ти культурно-мистецьке надбання народу, відчувати і відтворювати прекрасне у
повсякденному житті.

6.                Трудове виховання – формування творчої, працелюбної особистості, умілого гос-
подаря, що володіє відповідними навичками та вміннями, професійною майстер-
ністю, на основі сучасних знань про ринкову економіку може самостійно віднайти
застосування власним здібностям у системі виробництва, науки, освіти.

7.                 Фізичне виховання – утвердження здорового способу життя як невід'ємного
елемента загальної культури особистості. Повноцінний фізичний розвиток особис-
тості, формування її фізичних здібностей, зміцнення здоров'я, гармонія тіла і духу,
людини і природи – основа фізичного виховання.

8.                Екологічне виховання дітей та молоді передбачає формування економічної куль-
тури особистості, усвідомлення себе частиною природи,відчуття відповідальності
за неї як за національне багатство, основу життя на землі, залучення вихованців до
активної екологічної діяльності, нетерпиме ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий